קריירה

הקמנו משפחה עסקית אמיתית – משפחת KCR. אם תחליטו להצטרף אלינו – אתם תעבדו כתף אל כתף עם הטובים ביותר בתחום. אנחנו מחפשים אנשים המעוניינים לשלב את המומחיות שלהם עם השאיפה הכנה לסייע לחברות במצוקה. אנחנו עובדים קשה, תמיד אומרים אמת, גאים בעבודתנו, ונשארים צנועים לכל אורך הדרך.

מעוניינים להצטרף?

כללי:

למחלקה הכלכלית בחברת KCR דרוש רואה חשבון לניהול תיקי לקוחות במגוון תחומים/מגזרים, בעל ניסיון בניתוח חברות, בניית תקציבים, ניתוח ותחזוקה של דוחות מורכבים, בניית תוכניות הבראה וליווי תהליכים לחברות.

הזדמנות לעבוד בחברת ייעוץ דינמית העוסקת בהשבחה והבראה של חברות.
משרדי החברה ממוקמים בכוכב יאיר אך נדרשת הגעה למשרדי הלקוח כחלק מהליווי השוטף.

המשרה מיועדת ומתאימה לגברים ולנשים כאחד.

חובה:

  • בעל רישיון רו"ח
  • עדיפות לבוגרי משרדי Big 4
  • ידע וניסיון נרחב בתוכנות אופיס
  • בעל יכולת ניתוח דוחות כספיים
  • יכולת עבודה על מספר פרויקטים במקביל
  • ידע, ניסיון ויכולת הכנה והצגה של מצגות בישיבות הנהלה ודירקטוריון
  • יכולת ניידות

יתרון:

  • ידע מקדים בבניית תוכניות התייעלות והבראה
  • ידע מקדים בהערכות שווי
  • ידע מקדים בהנה"ח וחשבות שכר
  • ניסיון בשימוש במערכות BI

אימייל למשלוח קורות חיים: [email protected]

כללי:

למחלקה הכלכלית בחברת KCR דרוש מנהל.ת תיקי לקוחות לתפקיד כולל ניהול התיק מקצה לקצה מרגע ההתקשרות עם הלקוח. העבודה הינה מול לקוחות במגוון מגזרים, בהיקפי מחזור משמעותיים (מעל 100 מיליון ש"ח).

על מה תהיו אחראים (בין היתר)?

  • סקירות כלכליות (מימון, מבנה ארגוני, שכר, מלאים, מיפוי מערכות מידע וכו)
  • הגדרה של כיווני פעולה במסגרת תוכנית כלכלית ותפעולית להבראה או השבחה
  • קביעת מדדים
  • ליווי ייעוץ ובקרה שוטפים
  • בניית דוחות מגוונים, שימוש במערכות BI וביצוע ניתוחים כלכליים ובקרה תקציבית

חובה:

  • רו"ח/כלכלן.ית
  • לפחות 4 שנות ניסיון בעבודה בחברות/מפעלים או במחלקה כלכלית.
  • ניסיון באנליזה
  • ידע חשבונאי
  • שליטה גבוהה באקסל
  • ניידות

יתרון:

  • תקשורת בינאישית טובה, שירותיות,
  • אנגלית ברמה גבוהה (כולל תכתובות, דו"חות)
  • היכרות עם עבודה על גבי Google Workspace

משרדי החברה ממוקמים בצור יגאל, העבודה היברידית

אימייל למשלוח קורות חיים: [email protected]

כללי:

למחלקה הכלכלית בחברת KCR דרוש מפתח.ת BI: הזדמנות מעולה להיכנס לחברה דינאמית, יציבה, לעבודה בסביבה מגוונת ומעניינת בצוות איכותי ומקצועי. התפקיד כולל תהליכי אפיון וביצוע של פרוייקטי BI עבור לקוחות החברה מקצה לקצה.

חובה:

  • לפחות 3 שנות ניסיון באפיון/פיתוח ואופטימיזציית תהליכי ETL ו- DWH
  • לפחות 3 שנות ניסיון בפיתוח ע"ג פלטפורמת Power BI 
  • לפחות 3 שנות ניסיון בניתוח מערכות ותהליכים עסקיים, יצירת דשבורדים לאחר אפיון וניתוח צרכי משתמשים
  • ניסיון מוכח בכלים הבאים: Reporting Services, SQL ,DAX

 

יתרון:

  • ניסיון בפיתוח בפלטפורמות BI נוספות – Tableu, Qlik, Looker, Sisense
  • ניסיון בעבודה עם מגוון בסיסי נתונים: MySQL, Oracle, Microsoft SQL Server, MongoDB
  • ניסיון בעבודה מול בסיסי נתונים רציונליים, קוביות ו In Memory – 
  • תקשורת בינאישית טובה, שירותיות
  • שליטה גבוהה באנגלית
  • היכרות עם עבודה על גבי Google Workspace

 

משרדי החברה ממוקמים באזור כפר סבא, עבודה היברידית

אימייל למשלוח קורות חיים: [email protected]

כללי:

חברת KCR עוסקת בשיקום תאגידי (Corporate Recovery) והשבחה עסקית (Business Improvement) ומטרתה לייצב או להשביח חברות אשר נקלעו למשבר או זקוקות לסיוע מידי. ייחודה של החברה הינו בהפעלת צוות התערבות של מומחים מתחומים שונים. הצוות מתמקד בניתוח מצב החברה באופן מהיר וביישום בפועל של מהלכים יעילים לשיפור המצב.

אם את או אתה מחפשים הזדמנות להתפתח ולגדול בחברה המשלבת מגוון תחומים במגזרים שונים.

אנו מחפשים אנליסט/ית  בעלי יכולת ניתוח מעמיק, חוש עסקי מפותח והבנה של מודלים פיננסיים, לטובת ביצוע סקירה מעמיקה של סביבה עסקית רב תחומית במישור הכלכלי, ניהולי ותפעולי. ביצוע ניתוחים כלכליים / דוחות רווח והפסד, מאזנים ובקרה תקציבית. בנייה ותחזוקה של דוחות מורכבים. יכולת ניתוח בסיסי נתונים גדולים והסקת מסקנות. ממשק ישיר ועקיף עם בעלי תפקיד מתוך הארגון ומחוצה לו (כגון מוסדות פיננסיים, משרדי עו”ד ורו”ח). הצגת נתונים ומסקנות לבעלי עניין.

חובה:

  • רואה חשבון/ כלכלן
  • ניסיון של 1-3 שנים בתחום הייעוץ הכלכלי או האסטרטגי
  • שליטה מעולה באקסל כולל שימוש ב : Power Query + Power Pivot
  • ידע בניתוח דוחות כספיים
  • יכולת הבעה גבוהה בכתב ובע”פ

יתרון:

  • ניסיון בתחום הבנקאות להשקעות/הערכות שווי/בדיקות נאותות מחברות יעוץ
  • הכרות עם מערכות ERP כגון פריוריטי
  • ניסיון במערכות BI
  • יכולת עבודה בצוות
  • יחסי אנוש מעולים, יסודיות, חריצות, אמינות ולקיחת יוזמה
  • שליטה גבוהה באנגלית

אימייל למשלוח קורות חיים: [email protected]

01

מילוי טופס מקוון

עכשיו, כשמצאתם את התפקיד המתאים לכם, כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטיכם בטופס שלהלן ולצרף קובץ קורות חיים בפורמט של Word או PDF כדי שנוכל להתרשם מכישוריכם וניסיונכם. בהצלחה!

    02
    דילוג לתוכן